avatar Cześć! Z bikestats.pl przejechałem 11705.33 km, z czego 2397.00 w terenie.
Średnia prędkość: 21.56 km/h.
Więcej o mnie

Moja maszynka do samotności

Unibike Evolution 2006

Wykres roczny blog rowerowy alabastrovy.bikestats.pl

Kategorie wycieczek

Moje zdjęcia rowerowe

Czerwiec, 2009

18.61 km 2.00 km w terenie
00:46 h 24.27 śr. km/h

Poniedziałek, 29 czerwca 2009
Link

Krótki wypad w luźnym stroju.

Września - Bierzglinek - Kaczanowo - Osowo - Chwalibogowo - Obłaczkowo - runda po Wrześni i do domu

43.61 km 1.00 km w terenie
01:56 h 22.56 śr. km/h

Sobota, 27 czerwca 2009
Link

Współtowarzysz dzisiejszej wycieczki jeździ na slickach więc musiałem się dostosować i pędziliśmy asfalten na trasie:
Września - Chociczka - Psary Małe - Przyborki - Psary Polskie - Nowy Folwark - Marzenin - Pakszynek - Pakszyn - Czerniejewo - Radomice - Noskowo - Marzenin - Gulczewo - Sobiesiernie - Ostrowo Szlacheckie - Gutowo Małe - Września

59.73 km 16.00 km w terenie
03:06 h 19.27 śr. km/h

Piątek, 26 czerwca 2009
Link

Zapędziłem się z Woody'm w nieznajome okolice powiatu słupeckiego no i troszkę pobłądziliśmy ;)

Trasa:
Września - Gutowo Małe - Gutowo Wielkie - Sędziwojewo - Broniszewo - Szemborowo - Brudzewo - Janowo - Skąpe - Radłowo Leśne - Radłowo - Ostrowo Kościelne - Kornaty - Strzałkowo - Wólka - Staw - Gonice - Węgierki - Sołeczno - Bierzglin - Września

12.75 km 1.00 km w terenie
00:40 h 19.12 śr. km/h

Czwartek, 25 czerwca 2009
Link

Nie zdążyliśmy jeszcze zebrać całej ekipy, nadeszła burza i trzeba było uciekać do domu.

Września - Chociczka - Psary Małe - Przyborki - Września

54.46 km 32.00 km w terenie
02:58 h 18.36 śr. km/h

Wtorek, 23 czerwca 2009
Link

Po Woody'ego i w trasę. Nie planowałem dłuższej wycieczki, bo i wiatr mnie zniechęcał kiedy siedziałem w domu, i ból głowy, który został pokonany tabletką, również, no ale pedałowało nam się całkiem przyjemnie. I tak zamiast planowanej godziny spędziłem na rowerze trzy :)
Dla Woody'ego to na razie rekordowy dystans, trzeba chłopaka wytrenować. Dzielnie zniósł dzisiejszą wycieczkę ;)

Trasa:
Września - Przyborki - Psary Małe - Gierłatowo - Barczyzna - Nekla - Leśnictwo Dzikowy Bór - Jezierce - Jezioro Baba - Nekielka - Nekla - Kokoszki - Zasutowo - Podstolice - Psary Małe - Przyborki - Września

36.48 km 1.00 km w terenie
01:56 h 18.87 śr. km/h

Środa, 17 czerwca 2009
Link

Udało się dzisiaj zebrać czteroosobowy peleton ;) Ktoś rzucił hasło: Jedziemy do Czerniejewa i tak zrobiliśmy. Ponieważ nie wszyscy są wprawieni w pedałowanie więc tempo było słabe. Niestety, nawet tak wolna jazda wykończyła jednego rowerzystę, który tak się oddalał, tak się oddalał aż w końcu zniknął z pola widzenia i zawrócił do Wrześni.
Z ciekawostek: do domu na ramie przywiozłem kupę :) Oczywiście nie był to wyczyn zamierzony. No cóż, inni za to w nią wjechali i wdepnęli, ot takie tam przygody...

Trasa:
Września - Przyborki - Psary Małe - Przyborki - Psary Polskie - Nowy Folwark - Radomice - Czerniejewo - i powrót tą samą trasą

21.43 km 6.50 km w terenie
01:00 h 21.43 śr. km/h

Wtorek, 16 czerwca 2009
Link

Miała być godzina i jazdy i wyszło idealnie. Na początku wiatr w plecy a jakieś 10 kilometrów zmagania z wmordewindem.
Na polnej drodze mijałem parę z psem, niewielkim, kudłatym. Siedział sobie na środku drogi a kiedy go mijałem wpakował mi się pod koło, przejechałem po nim i nie wiem jakim cudem zachowałem równowagę. Kątem oka zobaczyłem, że pies zdrowy, więc nie zatrzymywałem się. Pies natychmiast zaczął mnie gonić a kiedy mnie wyprzedził zaczął panicznie uciekać. Toż to psi głupek jakiś! ;)

Trasa:
Września - Dębina - Bierzglin - Sołeczno - Gozdowo - Nadarzyce - Bierzglinek - Września

27.28 km 7.00 km w terenie
01:31 h 17.99 śr. km/h

Poniedziałek, 15 czerwca 2009
Link

Znajomy stał się posiadaczem nowego roweru i dzisiaj była jego dziewicza jazda. Dzielnie pedałował przez ok. 22 km. Po drodze zgarnęliśmy kolejnego rowerzystę, więc było raźniej niż zazwyczaj :)
Trasa:
Września - Przyborki - Psary Małe - Opatówko - Podstolice - Nowy Folwark - Psary Polskie - Września

48.55 km 21.00 km w terenie
02:25 h 20.09 śr. km/h

Niedziela, 14 czerwca 2009
Link

Ludzie! Nareszcie dzień bez deszczu! Nie można było zmarnować okazji do pedałowania.

Trasa:
Września - Przyborki - Psary Małe - Gierłatowo - Barczyzna - Leśnictwo Dzikowy Bór - Nekielka - Starczanowo - Nekla - Barczyzna - Gierłatowo - Marzelewo - Psary Wielkie - Nowy Folwark - Psary Polskie - Przyborki - Września

38.76 km 10.00 km w terenie
01:43 h 22.58 śr. km/h

Poniedziałek, 8 czerwca 2009
Link

Miałem zrobić taką małą przedwieczorną rundkę, ale zapędziłem się troszeczkę dalej.

A oto typowy dla Wielkopolski zachód Słońca ;)

Trasa:
Września - Obłaczkowo - Chwalibogowo - Bardo - Chocicza Mała - Racławki - Targowa Górka - Stępocin - Kokoszki - Nekla - Barczyzna - Marzelewo - Nowy Folwark - Psary Polskie - Przyborki - Września